Veel Gestelde Vragen

kaart
  • Sluit je aan bij miljoenen tevreden klanten
    Sluit je aan bij miljoenen tevreden klanten

    Sluit je aan bij miljoenen tevreden klanten




Algemene vragen

Q. Welke documenten heb ik nodig om naar het buitenland meenemen?

A. 1. Relevante paspoort of identiteitsbewijs met foto voor alle passagiers
2. Niet Britse burgers kunnen een geldig visum nodig (dit is niet Ferrysavers verantwoordelijkheid ). Om verder te onderzoeken kunt u een bezoek https://www.gov. uk/overheid/organisaties/hm-paspoort-office voor paspoort visum advies.
3. Volledige geldig rijbewijs
4. kentekenbewijs
5. Huidige voertuig verzekeringsbewijs
6. Reisverzekering & European Health Insurance card (nieuwe stijl E111 verkrijgbaar bij www. dh.gov.uk/travellers )
7. GB sticker (contact met ons op voor uw reservering referentienummer en kunnen we naar u sturen gratis)

Q . Heb ik een paspoort nodig?

A. Wij adviseren alle Britse onderdanen zijn van een geldig 10 jaar paspoort (5 jaar als u jonger bent dan 16 jaar oud) met niet minder dan 6 maanden te vervallen. Een paspoort is vereist op alle reizen uit het Verenigd Koninkrijk naar het continent. Voor passagiers die reizen vanuit het Verenigd Koninkrijk naar Ierland zouden we raden een paspoort worden gebruikt als ID echter een andere vorm van fotografische ID kunnen worden gebruikt en moet worden aangetoond dat voor alle passagiers op aanvraag. Voor Britse en alle andere Nationals raden wij u weten of u een visum nodig voor een bezoek aan een bepaald land, moet u in kwestie contact opnemen met de Britse consulaat of de ambassade van het land. U kunt consulaat en ambassade telefoonnummers te verkrijgen van de Inlichtingen.

Q. Wanneer moet ik inchecken?

A. Als algemene regel, raden wij alle reizigers in te checken in een minimum van 1,5 uur voor vertrek. Echter, krijgt u de exacte check-in informatie voor de overtocht op uw e-mailbevestiging als je eenmaal hebt geboekt.

Q. Zijn de veerboten toegankelijk voor beperkte mobiliteit passagiers. Bent u in staat om hulp te regelen bij het instappen?

A. Een groot aantal veerboten zijn goed aangepast aan de behoeften van gehandicapte/beperkte mobiliteit passagiers passen. Maar er is een aantal van de veerboot exploitanten die niet altijd in staat om alle faciliteiten aan boord te bieden, en sommige routes zijn niet geschikt voor gehandicapten/beperkte mobiliteit passagiers. De volgende diensten worden normaal gesproken aangeboden door de veerdiensten, maar let er op dat deze diensten moeten worden aangevraagd ruim voor vertrek of bij de check-in tijd. Wij adviseren alle klanten die willen hulp bij het instappen in te checken veel eerder dan de laatste check-in tijden.

Q. Heeft u een babybedje in een hut?

A. De meeste veerdiensten met supply kinderbedjes voor gebruik in de hutten, maar sommige bedrijven misschien niet deze faciliteit te bieden. Neem dan contact met ons op met uw boekingsnummer om dit te regelen voor u.

Q. Wat is de minimum leeftijd voor een kind alleen reizen?

A. Dit is afhankelijk van de operator die u reist met. Meestal worden kinderen mogen alleen reizen vanaf de leeftijd van 16 jaar, mits ze een brief van toestemming van een ouder of voogd.

Q. Kan ik een niet-verbonden kind met mij in het buitenland?

A. Elke niet-gerelateerde kinderen die reist kan worden verplicht om een brief van de toestemming mee te nemen van hun ouders of voogd. Het is aan de beoordeling van de havenautoriteiten of ze je in staat om te reizen zonder schriftelijke toestemming. Ferrysavers zijn niet aansprakelijk voor eventuele kosten indien geen toestemming voor de reis wordt gevraagd.

Q. Ik ben zwanger. Kan ik op een veerboot?

A. Ja, maar elke operator heeft zijn eigen beperkingen ten aanzien van hoeveel weken zwanger zij zal u toelaten om te reizen en operators vereisen een certificaat van geschiktheid om te reizen van uw arts. Het uitblijven van een attest kan leiden tot de operator te weigeren uw wagen in de haven. Zorg ervoor dat u de benodigde verklaring van uw arts voor vertrek te verkrijgen en neem het met u wanneer u reist.

Q. Heeft u een open baan positie binnen uw bedrijf?

A.Yes, we zijn altijd op zoek naar nieuwe enthousiaste medewerkers met een goede instelling. Voor meer informatie over specifieke vacatures neem dan contact met ons op. Let op: voor onboard vacatures moet u direct contact opnemen met de ferry operator.

het reizen met een voertuig

Q. Kan ik meer dan bezetten mijn auto?

A. Wij adviseren dat reizen de passagiers al hun eigen gordel. Als je ervoor kiest om meer passagiers dan uw voertuig comfortabel plaats hebben dan is dit geheel op eigen risico. Ferrysavers zijn niet aansprakelijk en het is aan het oordeel van de ferrymaatschappij of u kunt reizen.

Q. Kan ik boek een voet passagier kruising met jou?

A. Ja, we bieden nu voetpassagiers prijzen op onze website. Je moet kiezen "Foot passagier (s)" in plaats van de auto op het boekingsformulier.

Q. Hoe kan ik een fiets reserveren?

A. Selecteer "Fiets" van het voertuig drop-down menu en ga verder met de boeking. Let op: een aparte reservering zal moeten worden gemaakt voor elke fiets. Als "Fiets" komt niet voor in de auto drop-down menu dan is dat omdat die optie is niet beschikbaar voor die route.

Q. Ik ben er niet zeker van de afmetingen van mijn auto. Hoe kan ik boeken?

A. De afmetingen van uw voertuig kan meestal worden gevonden in de handleiding van uw auto, of als alternatief op de website van de fabrikant. Als u niet de juiste gegevens Ferrysavers staat is niet aansprakelijk voor eventuele kosten. Als u nodig hebt om voet te zetten in meters, gebruik dan de onderstaande tool.

Q. Moet ik op de hoogte iemand als ik een dakkoffer/fietsenrek gehecht aan mijn auto?

A. Ja. Zorg ervoor dat u de afmetingen van het voertuig correct in te voeren, met inbegrip van alle daaraan gekoppelde racks/dozen. Het niet op de afmetingen van het voertuig correct in te vullen kan leiden tot problemen in de haven, zoals een s extra kosten of niet voldoende ruimte beschikbaar zijn voor u om de veerboot.

Q boord. Hoe weet ik of ik moet reizen als vracht of niet?

A. Elk voertuig waarmee commerciδle goederen plus voertuigen, die langer zijn dan 6 m en ontworpen voor het vervoer commerciδle goederen moeten reizen als vracht zijn. In geval van twijfel, neem dan contact met ons op.

Q. Hoe kan ik een niet-begeleide voertuig/trailer bestellen?

A. Elke niet-begeleide voertuig moet reizen als vracht. In geval van twijfel, neem dan contact met ons op.

Q. Ik zal reizen in een huurauto. Kan ik mijn boeking zonder merk, model of registratienummer van de auto af te ronden?

A. Ja, u kunt nog steeds boeken online, zelfs als je niet het merk, model of registratienummer van de auto te leren kennen. Voer "Rental Car" op het gebied van registratie van een voertuig en de verwachte grootte van de auto, bijv. Small, Regular, MPV etc in het gebied Make/Model. Wij adviseren dat u controleren of uw huurauto kunnen worden genomen over de reis die u voorstelt voor de bevestiging van uw boeking.

Q. Zijn alle belastingen en brandstoftoeslagen inbegrepen in de prijs die ik heb net geciteerd?

A. In de meeste gevallen, alle belastingen en brandstoftoeslagen zijn inbegrepen in de opgegeven prijs. Echter, in enkele gevallen, de ferry operator kunnen deze tegen betaling bij aankomst in de haven. Als dit het geval is, wordt u hiervan op de offerte fase van het boekingsproces.

Q. Hoe kan ik verschillende voertuigen voor zowel inkomende als uitgaande gedeelten van de reis boeken?

A. Niet veel Ferry Operators in staat te stellen verschillende voertuigen boeken om uit te gaan en terug te komen. In dit geval zouden we raden u aan om twee enkele boekingen te maken:. Met een auto uit te gaan en een andere auto terug te komen

Q. Hoe kan ik twee auto's bestellen?

A. Het is momenteel niet mogelijk om doorgang te boeken voor twee auto's via onze website.

Q. Kan ik een BTW-bon voor mijn niet-commerciδle veerboot boeken krijgen?

A. Nee. Niet-commerciδle veerboot boekingen zijn niet onderworpen aan BTW en als zodanig kunnen we niet meer afgeven BTW-ontvangsten.

Q. Kan ik een BTW ontvangstbewijs voor mijn commerciδle veerboot boeking?

A. Ja. Vracht ferry boekingen zijn onderworpen aan BTW en als zodanig kunnen we de BTW-inkomsten te geven.

Q. Zal u een boeking met een voertuig dat wordt uitgevoerd op Liquefied Petroleum Gas (LPG) accepteren?

A.Yes. Het merendeel van de veerboot bedrijven zouden voertuigen omgezet in LPG of campers uitvoeren LPG cilinders voor verzending te accepteren. Zorg ervoor dat het betrokken voertuigtype op het moment van de boeking worden aangegeven door contact op onze vriendelijke support team. Er zal een beperking van het aantal LPG-cilinders per voertuig, afhankelijk van de T & C van de ferrymaatschappij u reist met.

Q zijn. Kan ik draag Fuel/Gas/Zuurstof in mijn auto?

A. Om brandstof blikjes te vervoeren in personenauto's aan boord is ten strengste verboden door de meeste van alle veermaatschappijen. Het vervoer van butaan of propaan gas is beperkt, afhankelijk van de ferrymaatschappij u reist. Als u het nemen cilinders van gas met u - vergeet niet om op het moment van boeking verklaard. Alle cilinders moeten worden ge∩soleerd en veilig opgeborgen tijdens de reis; passagiers kunnen reizen met cilinders van zuurstof alleen voor medische doeleinden. Gelieve te verklaren dit op het moment van boeking.

Making/gewijzigde/annuleren My Booking

Q. De prijs die ik heb zojuist geciteerde is duurder dan wanneer ik voor het laatst zag. Waarom is dit?

A. Tarieven en beschikbaarheid kan zonder kennisgeving worden gewijzigd en zal toenemen naarmate de ruimte wordt verkocht. Goedkopere tarieven zijn meestal te laat beschikbaar 's nachts (met uitzondering van nachtafvaart) of zeer vroege ochtend op midweek afvaarten (maandag tot en met donderdag).

Q. Als ik mijn boeking online te maken, zal ik geen tickets ontvangen?

A. In de meeste gevallen zal je niet tickets ontvangen als u uw reservering door ons heen. Wanneer uw reservering is voltooid, ontvangt u een ontvangst op het scherm boekingsnummer, die op hetzelfde moment worden zal per email bevestigd. Tenzij gegeven specifieke instructies op uw boekingsbevestiging, raden wij u aan een kopie van uw e-mail boekingsbevestiging af te drukken en een kopie van het te presenteren, samen met foto-ID, bij de check-in punt, en u zal worden uitgegeven met uw reisdocumenten.

In sommige gevallen wordt u geadviseerd om een of meer kopieδn van uw e-mail boekingsbevestiging af te drukken als dit is uw ticket.

Als u een kruising verzorgd door SNCM boeken, sturen wij u de reisdocumenten per e-mail, normaal gesproken binnen 2-3 werkdagen van de boeking. Deze documenten moeten worden afgedrukt en gepresenteerd bij de check-in, om voor u te mogen reizen op uw boeking.

Q. Hoe kan ik erachter welke ferrymaatschappij ik heb geboekt?

A. Zodra u uw boeking heeft gemaakt, ontvangt u uw on-screen en e-mail boekingsbevestiging. De e-mail bevestiging omvat de ferry werkmaatschappij, uw boeking referentienummer, check-in tijd en andere essentiδle informatie. Ook als je kijkt naar de voorwaarden voor uw offerte/boeking ontvangt u de operator die u hebt gekozen voor uw routes te zien.

Q. Kan ik op en een kaartje kopen in de haven op de dag van de reis?

A. De meeste van de tijd is het mogelijk om te komen tot de haven en koop uw tickets daar. Het is afhankelijk van de ruimte en beschikbaarheid. Toch moeten we ook u zich ervan bewust dat de prijzen voor reserveringen gemaakt in de haven verschillen van die van tevoren gereserveerd kan zijn. Daarom wijzen wij erop dat de best mogelijke tarief te verkrijgen - boek het zo ver v≤≤r de reis mogelijk te maken.

Q. Wat moet ik doen als ik geen bevestigings e-mail hebt ontvangen?

A. E-mail bevestigingen worden automatisch verzonden zodra de boeking online is gemaakt. Als niet ontvangen kan zijn geblokkeerd door spam of ongewenste filters op uw e-mailaccount; controleer dan uw map met ongewenste e-mail.

Q. Wat moet ik doen als mijn betaling afneemt?

A. Gelieve opnieuw in te dienen uw gegevens en probeer het opnieuw. Als het probleem aanhoudt probeer een andere kaart.

Q. Hoe kan ik mijn boeking wijzigen of annuleren?

A. De eerstgenoemde passagier/bestuurder op de reservering wordt automatisch als Lead Name overeengekomen. Dit is de enige persoon die is toegestaan om te bespreken, te wijzigen of de reservering te annuleren. Als de persoon die voor de overtocht betaald is niet de eerste naam passagier zijn ze niet de leiding naam en we kunnen niet de details van de boeking met hen te bespreken.

Van nu af aan, alles wat je nodig hebt is binnen handbereik. U kunt uw reservering eenvoudig beheren online met behulp van "Mijn account" , waar u in staat om uw tarief aan te passen zijn. Let op: een minimum ú 25,00 wijziging kosten in rekening gebracht plus eventuele stijging van de kosten door de ferrymaatschappij geheven, tenzij uw tarief is Flexi of Premium. Economy tarief voorwaarden restrictiever zijn dan zowel Flexi en Premium degenen. Maar je kunt de kosten van de wijziging vergoeding te verminderen door het gebruik van "Mijn account" , waar u gemakkelijk kunt openen en beheren van de reservering die u hebt gemaakt.

Houd er rekening mee - alle kruisingen en prijzen steeds onderworpen aan beperkte ruimte en vaartijden en kunnen stijgen in prijs naar keuze van de ferrymaatschappij als ruimte wordt verkocht. De tarieven kunnen op elk moment worden ingetrokken.

Als u besluit om uw boeking te annuleren, controleer dan uw tarief type, zoals economie en andere speciale tarieven zijn niet terugbetaalbaar (maar eventueel kan worden gewijzigd). Minimum annuleringskosten van ú 25 is ook van toepassing plus eventuele ferrymaatschappij kosten.



boeking een cabine

Q. Is het verplicht om te boeken accommodatie aan boord, bijv. zetels/hutten?

A. accommodatie aan boord is meestal alleen vereist op onze nachtelijke overtochten. Als accommodatie aan boord is verplicht, en je hebt niet voldoende accommodatie geselecteerd, wordt u tijdens het boekingsproces.

Q worden gemeld. Als ik twee of vier persoons cabin alleen bezetten ik zal nodig zijn om de cabine met niemand te delen

A. Nee, hutten zijn meestal voor eigen gebruik -. Tenzij anders vermeld

V. Moet ik selecteer het aantal hutten nodig is of het aantal ligplaatsen?

A. Selecteer het aantal hutten die u nodig heeft. U ziet alleen het aantal ligplaatsen nodig selecteren als u een gedeelde cabine heeft geselecteerd. Bij het boeken van zitplaatsen, vul dan het aantal zetels dat nodig is.

Q. Zal ik zijn voorzien van beddengoed in de cabine?

A. beddengoed en handdoeken moeten worden verstrekt door de meeste ferrymaatschappijen.


Inschrijven voor e-mail nieuwsbrief

Ontvang ons nieuwsbrief voor aanbiedingen